reklama

Bojujme dobré boje - aj za letisko

Prešlo 10 dní od rozbehnutia petície za zachovanie letiska Piešťany. Za relatívne krátky čas sa podarilo vyzbierať 4000 podpisov na papieri a 1450 podpisov na internete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V piatok o 12.30 navštívia poslanci Národnej rady SR letisko, aby bol urobený prieskum.

Nejdem popisovať fakty, pretože tie už odzneli, a situáciu a vývin pomerov na letisku pomerne podrobne popísal II. viceprimátor Piešťan Ing. Tomáš Hudcovič aj tu. Situácia nie je dobrá, to je fakt. To, prečo a či prišlo k pochybeniam, bude preskúmané aj vďaka medializácii a angažovaniu sa politikov.

Mňa veľmi teší, že téma zarezonovala a nie sme apatickí. To je to, čo sa často hovorí, že Slováci sú apatickí a aj preto môže dôjsť k mnohým kontroverzným veciam, potichu sú tunelované podniky, dejú sa predražené zákazky, korupcia je tolerovaná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To, či prišlo ku korupcii a zlyhaniu manažmentu letiska verím, bude odhalené a bude vyvodená zodpovednosť. Podstatné je, že sa nemlčí. Možno sa nepodarí zvrátiť zlý vývin, ale treba bojovať dobrý boj. Má to zmysel, aj keď človek zažije porážku. Treba urobiť všetko preto, aby zvíťazila pravda a spravodlivosť. Teším sa, že Piešťanci sa postavili aktívne a bojujú. Teším sa, že už 6 rokov som Piešťanka. A aj keď tu máme boľavé miesta v novodobých dejinách Piešťan, ako je hotel Slovan a Lipa, nemusí to tak byť aj naďalej.

Tí, ktorí mali nejaký podiel moci a rozhodovania ohľadom manažmentu letiska počas posledných 10 rokov, nech si vstúpia do svedomia. Oni vedia, ako to v skutočnosti bolo a či urobili všetko, čo sa dalo. Je však vtipno smutné útočiť na tých, ktorí začali bojovať bez predošlej reálnej právomoci a šance do situácie zasiahnuť.

Lucia Drábiková

Lucia Drábiková

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Volám sa Lucia Drábiková. Mám 42 rokov, som vydatá, mám tri deti. Žijeme v Piešťanoch. V parlamentných voľbách 2020 kandidujem do NRSR za OĽANO s číslom 28. V roku 2017 som bola zvolená za poslankyňu Trnavského samosprávneho kraja za okres Piešťany za OĽANO. Som psychologička, pracujem ako riaditeľka pobočky Centra pomoci pre rodinu v Piešťanoch, venujem sa prevencii, prednášam, robím poradenstvo, publikujem. Na VÚC sa zaoberám školstvom, som členkou komisií zdravotníctva a regionálneho rozvoja a cestovného ruchu, členkou školských rád stredných odborných škôl okresu Piešťany. Pôsobím ako krajská koordinátorka projektov Fóra života, som členkou Správnej rady Poradne Alexis. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu